Mateo Jorge Medina López (1941-2023)

Publicat

Avui, lamentablement, tornem a estar tristos. El passat dia 28 de juny de 2023 ens vam assabentar de la mort del soci i company Mateo Jorge Medina López.

En Mateo era un persona que sempre tenia un somriure per a tothom. Era amable, sincer, sempre al costat del seu fill Jorge, persona discreta tot i que sempre estava disposat a participar en qualsevol conversa, especialment si el tema tractava de dues de les seves grans passions: els avions i el Barça. Ens trobàvem a la plataforma d’spotting, en qualsevol activitat o en algun dinar de celebració com ara el de Nadal, i sempre tenia temes de què tractar.

Gaudia de la fotografia d’avions amb gran il·lusió, compartint comentaris i anècdotes viscudes. Mai tenia un “no” per a ningú i sempre que li preguntaves: “Mateo como estamos?”, la seva resposta era: “Vamos bien, vamos tirando”. La vida te moments molts injustos i ara estem vivint un d’ells; plorem la seva mort.

Al cel estem segurs que et retrobaràs amb l’Adolf Malet, l’Artur Vidal, en Ramon Minguet i en Pere Ignasi; i junts podreu observar de molt més a prop aquells avions que tant gaudíeu fotografiant-los des de terra.

Mateo, et trobarem a faltar.
Hoy, lamentablemente, volvemos a estar tristes, el pasado día 28 de junio de 2023 nos enteramos de la muerte del socio y compañero Mateo Jorge Medina López.

Mateo era una persona que siempre tenía una sonrisa para todos. Era amable, sincero, siempre aconpañando a su hijo Jorge, persona discreta, aunque siempre estaba dispuesto a participar en cualquier conversación, especialmente si el tema trataba de dos de las sus grandes pasiones: los aviones y el Barça. Nos encontrábamos en la plataforma de spotting, en cualquier actividad o en alguna comida de celebración como la de Navidad, y siempre tenía temas de qué tratar.

Disfrutaba de la fotografía de aviones con gran ilusión, compartiendo comentarios y anécdotas vividas. Nunca tenía un “no” para nadie y siempre que le preguntabas: “Mateo ¿cómo estamos?”, su respuesta era: “Vamos bien, vamos tirando”. La vida tiene momentos muy injustos y ahora estamos viviendo uno de ellos, lloramos su muerte.

En el cielo estamos seguros de que te reencontrarás con Adolf Malet, Artur Vidal, Ramon Minguet y Pere Ignasi; y juntos podréis observar mucho más cerca aquellos aviones que tanto disfrutabais fotografiándolos desde tierra.

Mateo, te echaremos de menos.